BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Fonden Hedehuset søger til hovedkontoret i Hobro en ny glad, smilende og imødekommende kollega (M/K) hurtigst muligt.
Der er tale om en 30-37 timers stilling pr. 1. september 2023 eller snarest derefter.
Vi søger en ny kollega, som har en kontoruddannelse, og som sidenhen har specialiseret sig indenfor HR, løn- og personaleadministration.
Fonden Hedehuset er en non-profit, selvejende institution, som driver forskellige tilbud for udsatte og sårbare børn, unge og voksne. Vi har døgnbehandlingstilbud til anbragte børn og unge, botilbud voksne samt forskellige beskæftigelsesindsatser og Uddannelse for unge med særlige behov.
Vi er lige nu ca. 130 medarbejdere.
Vi har en række opgaver, som vi allerede nu ved, vi har behov for dig til at løse. Derudover er vi åbne for, at du sikkert, med din viden og erfaring, vil identificere nogle områder af vores HR og personaleadministration, som vi med fordel kan forbedre.
Dine primære opgaver vil være:
- alt overordnet administrativt ansvar for løn- og personale
- lønbogholderi, herunder lønkørsel, ferieregnskab, timebanker, afstemning af løn på afdelingsniveau, hjemtage refusioner og tilskud mv.
- udarbejdelse af ansættelseskontrakter, herunder at sørge for, at kontraktskabelonerne er opdaterede, og lever op til gældende love og regler
- udarbejde personalepolitikker i samarbejde med ledelsen
- deltage i overenskomst- og charterforhandlinger
- koordinere og planlægge løbende tværgående kursus- og uddannelsesaktiviteter
- etablering og optimering af HR- og administrative systemer, herunder vagtplanssystemer, dataopsamling til lønindberetning, opbevaring og behandling af persondata under ansvar for reglerne om GDPR
- andre administrative opgaver ad.hoc.
Systemmæssigt arbejder vi pt. i Deltaplan, Proløn, Uniconta og Pleo.
For den rigtige kandidat er der tale om en spændende og attraktiv stilling i et uhøjtideligt og muntert arbejdsmiljø. Din primære arbejdsplads bliver på hovedkontoret, som holder til på 1. sal på Hobro Station. Men det kan ikke undgås, at du også ved forskellige lejligheder kommer til at få din gang på de øvrige afdelinger, som holder til i og omkring Hobro og Mariager.
Dine nærmeste kolleger i dagligdagen bliver direktøren, bogholderen, økonomichefen og vores fleksjobansatte AC medarbejder. Men med den særlige funktion du får, kommer du også til at have en hel del med de forskellige afdelingsledere samt medarbejdere at gøre.
Ansættlesesvilkår
Stillingen på 30-37 timer pr. uge, med mulighed for fleksibel arbejdstid.
Løn
Løn efter aftale, under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer.
Tiltrædelse
Snarest muligt.
Stillingen besættes, når vi finder den rette kandidat.
Ansøgningsfrist
Løbende.
Ansættelsessamtaler
Da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, afholder vi samtaler løbende.
Ansøgning
Du skal uploade din ansøgning og CV samt dokumentation for erfaring og uddannelse på Ofir.
Yderligere information
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Carsten Bredahl på
tlf. 96 68 27 24.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Se mere på vores ansøgersite: https://hedehuset.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bc7851c7)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fonden Hedehuset, Stationsvej, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=bc7851c7&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875784