BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejd med digitale løsninger indenfor regnskab og skat i en af Nordjyllands største rådgivningsvirksomheder
Forestil dig situationen
Du ankommer til Hobro kontoret efter en dejlig køretur uden trafik, og du når næsten ikke ind ad døren før, du bliver mødt af dine kollegaer med en godmorgen-hilsen og godt humør. Du sætter gang i dagens spændende opgaver, hvor du nyder at arbejde med digitale værktøjer, som har automatiseret mange af vores manuelle processer, så du kan fokusere på at skabe værdi gennem effektivt controller-arbejde.
Lad os uddybe
Du bliver en del af en af Nordjyllands største rådgivningsvirksomheder med tæt på 500 medarbejdere, som sammen servicerer over 9000 kunder. Vi adskiller os fra det klassiske revisionshus med en bredere rådgivningsprofil, der gør, at vi kan hjælpe hele vejen rundt om kundernes forretning – fra økonomi til jura, digitalisering til miljø og meget mere.
Din dagligdag vil foregå i tæt samarbejde med dine kollegaer, hvor arbejdsopgaverne for den enkelte kunde deles mellem dig og kundens økonomiassistent. Du får løbende ansvar for specifikke økonomiopgaver og bliver hurtigt en uvurderlig støtte for vores kunder og dine kollegaer. Du bliver en central del af maskinrummet og assisterer i regnskabsprocessen med opgaver som bl.a.:
- Klargøring af digitale bilag og bogføring
- Udarbejdelse af momsopgørelser
- Indberetning og afstemning
- Datafangst/controlling
- Digitalisering af vores kunders hverdag
Vi støtter op om din ønskede udvikling og karrierevej; måske du på sigt vil lære at udarbejde og opgøre regnskaber – eller dygtiggøre dig i din eksisterende rolle og blive en digital mentor for dine kollegaer? Uanset hvad, så lægger vi stor vægt på at kunne tilbyde en fed arbejdsplads med mulighed for udvikling i dit eget tempo, hvor vi ikke går på kompromis med balancen mellem arbejde og fritid.
Det afsluttende kapitel om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring med bogføring/controlling og moms samt har en relevant uddannelse indenfor økonomi. Det vigtigste er dog, at du indstillet på konstant udvikling og digitale forandringer og har lyst til at bidrage til den digitale omstilling for vores kunder.
Vi forventer ikke, at du kan det hele fra start, men vi forestiller os, at du kan nikke ja til et eller flere punkter fra ovenstående.
Fortsættelse følger...
Sidder du tilbage med en spirende lyst til at blive en del af vores team, så send os dit CV og ansøgning snarest. Vi er klar til at tage imod dig, så derfor lader vi ordet gå videre til dig! Kontakt gerne teamleder Elin Gundersen på 96351374 eller rekrutteringspartner, Karoline Thomsen på 21212677, hvis du har spørgsmål.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hobro, Horsøvej, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125192