Chauffør med CE-kort til Hobro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger lige nu en medarbejder som kan arbejde som chauffør i Hobro med opstart snarest mulig og i første omgang til og med uge 8. Derefter kan vi snakke om forlængelse og evt. med henblik på fastansættelse.

 

Jobbet:

Vi søger i øjeblikket en Chauffør med CE-kørekort til Hobro, hvor chaufførarbejde (CE-kørsel) vil være din primære arbejdsopgave. Du vil typisk skulle spænde biler fast på et lad samt køre med 3-5 biler på en hænger fra afdeling til afdeling i Hobro omegn.

 

Om virksomheden:
Vores kunde er kendetegnet ved, at der ligges vægt på et højt engagement fra alle deres medarbejdere, så man er indstillet på at løfte i flok, når behovet opstår. Det er en virksomhed med et godt renommé og en arbejdsplads, hvor du kan se frem til en god og social arbejdsplads.

Afdelingen, som du bliver en del af, er kendetegnet ved at være uformelt samt præget af god stemning. Du bliver en del af en travl hverdag, og det er derfor altafgørende, at du kan arbejde selvstændigt og tage et stort medansvar på arbejdspladsen. Du bliver en del af et socialt team, hvor positivt humør og sjov omgangstone er centralt. Du kan se frem til nogle aktive arbejdsdage med en masse varierede samt spændende arbejdsopgaver.

Kvalitet er et centralt omdrejningspunkt i arbejdet, og du spiller derfor en afgørende rolle i at bevare dette.


Om dig:

Vi ser gerne, at du er udadvendt, proaktiv og imødekommende, da du er virksomhedens ansigt udadtil, når du kommer ud til kunderne.

Derudover er det et krav, at du har:

  • CE-kørekort
  • EU-kvalifikationsbevis
  • Tachograf-førerkort
  • Er mødestabil

Det er en fordel, hvis du har erfaring med transport af biler, men dette er ikke et krav.

Dertil vil du også skulle bistå løbende ad hoc-opgaver.

Du får en "prøvetur" og oplæring om hvordan man får bilerne op og ned på hængeren, men ellers kommer du til at arbejde selvstændigt, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik og masser af gå på mod.

 

Det praktiske

Dine arbejdstider er mandag til fredag og arbejdstiderne er kl. 07.00-15.00.

Løn er 170 kr./t.

Opstart er snarest mulig og i første omgang til og med uge 8. Derefter kan vi snakke om forlængelse og evt. med henblik på fastansættelse.

Send os din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler/prøvetur.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981564

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook