Ejendomsadministrator til spændende stilling hos EnergyTech Industries A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du praktisk erfaring med administration af ejendomme og besidder du en god økonomisk forståelse? Vil du arbejde med en bred vifte af administrative opgaver inden for ejendomsadministration og – i mindre omfang - bogholderi? Så er du måske den kandidat, som vi søger til vores kontor i Hobro.

EnergyTech Industries A/S / Energytech Estate er i stabil vækst og søger en ejendomsadministrator til administration af udlejningsejendomme, hvor hovedparten er boliglejemål i Hobro og Aarhus.

Stillingen

Du vil i samarbejde med det øvrige erfarne team i Hobro medvirke i den daglige styring af vores investeringsejendomme.  Du har som udgangspunkt det fulde ansvar for dine egne ejendomme, og du er i stand til at varetage årets gang på ejendommene, herunder udarbejdelse af forbrugsregnskaber, varslingsskrivelser m.v.

Dine primære opgaver vil være relateret til:

  • Administration af investeringsejendomme
  • Daglig dialog med lejere og udlejere
  • Opkrævning af leje, huslejevarslinger, lejereguleringer og rykkerprocedure
  • Udarbejdelse af forbrugs- og driftsregnskaber
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Stå for ind- og udflytninger
  • Bogføring og regnskab (hvis evne og interesse)

Du bliver en del af en kompetent afdeling på 3-4 ansatte, og din reference bliver til regnskabschefen.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en baggrund som ejendomsadministrator eller lignende.  

Det en fordel, hvis du har taget Ejendom Danmarks EA-uddannelse og har erfaring med UNIK Bolig, som vi benytter til administration af vores ejendomsportefølje på p.t. ca. 500 lejemål, men din uddannelsesmæssige baggrund er dog ikke så afgørende - det er mere vigtigt, at du har praktisk erfaring med administration af ejendomme og gerne erfaring med bogføring. Erfaring med grund- og ejerforeninger er tillige en fordel, men ikke et krav.

Du har en god økonomisk forståelse og må meget gerne være fortrolig med moderne økonomisystemer. Vi benytter Unik Bolig som bogføringssystem.

Som person og kollega sætter vi pris på, at du:

  • Trives i et travlt, professionelt og kundeorienteret miljø
  • Arbejder struktureret med dine opgaver og er i stand til selv at tilrettelægge din arbejdsdag
  • Tager naturligt ansvar for din ejendomsportefølje, relevante frister og hverdagens opgaver
  • Kommunikerer flydende og tydeligt på dansk og engelsk
  • Er god til at samarbejde såvel internt som eksternt og har en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne
  • Tænker proaktivt i optimering og effektivisering af arbejdsopgaver 

Hos Energytech Industries ved vi, at vores medarbejdere er vigtige for værditilvækst og lejertilfredshed. Vi gør derfor meget for, at Energytech Industries er et attraktivt sted at arbejde, blandt andet ved at tilbyde gode løn- og ansættelsesvilkår, indflydelse og ansvar, udviklingsmuligheder, fleksibilitet og work-life-balance i et lille tæt team. Den ugentlig arbejdstid kan være 32 til 37 timer.  

Lyder det som noget for dig?

Så send dit CV og ansøgning snarest muligt. Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Kamilla Falch pr. mail. kaf@energytech.dk.

Energytech Industries A/S er ejendoms- og holdingselskab for Jens Rasmussens aktiviteter, der er medstifter og delejer af Eurowind Energy A/S, som vi også deler kontor med.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ENERGYTECH INDUSTRIES A/S, Mariagervej, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088896

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet