Erfaren KS-ansvarlig til bæredygtigt modulbyggeri - Ansvar, udvikling og samarbejde

Profilbillede
dato

Vi søger en erfaren KS-ansvarlig til vores entrepriseafdeling. Du vil få det overordnede ansvar for kvalitetssikring på vores projekter og skal sikre, at vores høje standarder bliver overholdt gennem hele projektprocessen. Du er detaljeorienteret, struktureret og god til at bevare overblikket. Du vil have tæt sparring med dine kollegaer og den KS-ansvarlige for vores produktion.

BM Byggeindustri A/S er specialister i træbaseret modulbyggeri og har over de næste år mange projekter, som skal realiseres. Vi er i dag en af de største aktører på det danske marked indenfor vores felt, og vores ambition er fortsat at præge markedet og udviklingen af det industrielle, træbaserede og bæredygtige byggeri.

Vi søger en erfaren KS-ansvarlig til vores entrepriseafdeling. Du vil få det overordnede ansvar for kvalitetssikring på vores projekter og skal sikre, at vores høje standarder bliver overholdt gennem hele projektprocessen. Du er detaljeorienteret, struktureret og god til at bevare overblikket. Du vil have tæt sparring med dine kollegaer og den KS-ansvarlige for vores produktion.

Ansvarsområder:

  1. Kvalitetssikring og kontrol:
    Opsætning og vedligeholdelse af KS-planer og kontrolplaner.
    Overvågning af KS-processer for at sikre overholdelse af aftaler.

  2. Samarbejde og instruktion:
    Gennemgang af kontrolplaner med bygge- og projektleder samt underentreprenører.
    Instruktion af nye medarbejdere og underentreprenører i brugen af vores KS-program.

  3. Reklamationshåndtering:
    Dialog med bygherre om reklamationer og dokumentation.
    Rekvirering af personer/materialer til udbedring og opfølgning.

  4. Aflevering og fejl/mangler:
    Deltagelse i afleveringer og registrering i KS-programmet.
    Håndtering af fejl/mangler ved aflevering og ved 1-5 års gennemgange.

  5. Udvikling og tilpasning:
    Løbende udvikling og tilpasning af KS-programmet i overensstemmelse med BR18 og SBI, samt formidling af nye erfaringer og forbedringer til organisationen.

Vi forestiller os at du har:

  • Flere års erfaring fra byggebranchen.
  • Erfaring med kvalitetsstyring i byggebranchen.
  • Stærke kommunikative evner og evne til at samarbejde med mange forskellige interessenter.
  • Kendskab til BR18, SBI.
  • Stærke kommunikative evner og evne til at samarbejde.
  • En byggefaglig uddannelse, f.eks. bygningskonstruktør, -ingeniør eller -tekniker. Ikke et krav, men ses som en fordel.

Vi tilbyder:

  • En stilling med ansvar og mulighed for indflydelse, hvor du løbende kan udvikle dig personligt og fagligt
  • Et ambitiøst og inspirerende arbejdsmiljø med dygtige og erfarne kolleger
  • En flad organisationsstruktur der ikke har langt fra tanke til handling, hvor dine input bliver hørt og taget seriøst
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Attraktiv løn efter kvalifikationer.

Vores byggesager er i øjeblikket primært på Sjælland og derfor må du være indstillet på rejse- og mødeaktivitet. Din arbejdsplads vil primært være på kontoret i Hobro kombineret med besøg på byggepladsen efter behov.

Ønskes der yderligere oplysninger vedrørende stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Projektchef Karsten Kragh på tlf. 81 77 95 50 eller mail kkr@bmbyggeindustri.dk

Ansøgning og CV sendes til: kkr@bmbyggeindustri.dk

Sådan ansøger du

Ansøgning og CV sendes til: kkr@bmbyggeindustri.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BM Byggeindustri A/S, Lupinvej 18, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073288

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet