Onsdag den 15. maj blev en restauration i Hobro udsat for indbrud. Gerningsmændene brød ind via bagdøren og har haft adgang til baglokalet, baren samt lageret.
Under indbruddet blev der stjålet kontanter og spiritus fra stedet.
Kilde: Politiets Døgnrapport