BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IT chef/projektleder til digital transformation af førende transportvirksomhed.
Trives du i en virksomhed hvor to dage ikke er ens? Kan du løbe med IT projekter uden at gro fast og sikre at vi kommer i mål med de ting vi får søsat? Har du et stort drive og lysten til at være med hvor det sker, så er det lige netop dig og din profil vi mangler. Du bliver en del af en samlet virksomhed på tværs af to lokationer med et setup på +110 biler. Systemmæssigt anvender vi Navitrans til ERP, Transics til transportoptimering, Power BI til rapportering og derudover en række stand-alone applikationer.
Vi søger en IT-chef-/projektlederprofil, som primært skal være ansvarlig for alle applikationer og som kan drive større IT-projekter igennem organisationen understøttet af 1’st level support brugere. Du vil kunne opstarte egne projekter, men ville samtidig også skulle indgå i allerede eksisterende projekter. Vi spiller her som et hold, men løber tit med hver vores grene af projekter, så det er vigtigt at du har en profil der kan sikre at du kommer i mål, også selvom du skal drible alene med bolden til tider.
Som person er du:
- Stærk i drift og projekter/projektledelse. Vi opgraderer jævnligt applikationer ligesom vi har en større projektportefølje.
- Analytisk stærk. Du gennemskuer hurtigt sammenhænge på tværs samt forslag for forbedringer.
- Udpræget teamplayer og en god kommunikator i skrift og tale. Du kommunikerer naturligt med både høj og lav og er ikke bange for at tage fat.
- Selvstartende, ambitiøs, vedholdende og løsningsorienteret.
- Indstillet på at sætte dit eget præg på stillingen i et til tider hektisk miljø.
- Stærk i ERP-systemer – gerne Navision/BC og gerne med Power BI erfaring og interesse.
- Nysgerrig og har et ønske om at forbedre den eksisterende IT-platform.
- En naturlig god sparringspartner til forretningen.
Du har nogle års erfaring på bagen og nysgerrighed og drive til at implementere gennemarbejdede løsninger. Din uddannelse er ikke afgørende, men kunne være på bachelor niveau – alternativt har du relevant erfaring der kompenserer herfor.
Stillingen ønskes besat snarest muligt, så vi ansætter så snart, vi har den rigtige kandidat
Om os:
Vi har over 90års erfaring med silo- og tanktransport. Det hele startede med et løfte om ikke at gå på kompromis, og aldrig at komplicere løsningerne. Gennem det sidste århundrede har vi trodset alle udfordringer, vokset os større og altid fået godset frem. Vi arbejder hele tiden på at dygtiggøre os selv, udvikle os og følge med i tidens trends, for hele tiden at sikre at vi fortsat er den foretrukne transportør, blandt vores kunder. Sidste år opkøbte vi J. Chr. Koldkur transport og kører i dag de to virksomheder økonomisk uafhængigt af hinanden, men internt forsøger vi at arbejde under én fane fordelt på to matrikler og under to navne. Du kan læse mere om os på www.hansjensen.eu og www.koldkur.dk
Lyder det som noget for dig?
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV til Nanna Bech nkb@hansjensen.eu hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende og vil ansætte så snart vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Ole Cleemann på telefon 88 53 50 56. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hans Jensen Transport A/S, Benshøj Industrivej, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957114