Kontorelev i Mariagerfjord Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre, at vi har et velfærdssamfund i verdensklasse? Vi søger to kontorelever, som har lyst til en karriere i den offentlige sektor. 
Som elev hos os bliver du uddannet assistent med speciale i offentlig administration. Du får masser af praktisk erfaring med direkte borgerkontakt, telefonbetjening, intern og ekstern kommunikation, økonomi og brugen af kommunale it-systemer. Du bliver blandt andet tilknyttet Borgerservice, hvor du hjælper borgere med alt fra udstedelse af pas og kørekort til lægeskift og skoleindskrivning.

Allerede fra den første dag får du ansvar, og din sans for struktur og overblik gør dig til en værdsat kollega. Du bliver en person, der kan svare på mangt og meget, og på den måde er du med til at få det hele til at glide. 

Vi tilbyder

  • En alsidig uddannelse med rotation mellem tre afdelinger
  • En spændende arbejdsdag med varierede opgaver
  • Positivt og hjælpsomt kollegialt fællesskab
  • Studietur til Bruxelles i forbindelse med skoleophold
  • Deltagelse i netværk med andre elever
  • Positive og hjælpsomme kolleger

Hvem er vi
I Mariagerfjord Kommune er vi 400 administrative medarbejdere fordelt på rådhuse i Hobro, Mariager, Arden og Hadsund. Vi varetager mange forskellige funktioner, yder den bedst mulige service for borgere og kolleger og udvikler os konstant. 

Løn og arbejdstid
Du får løn under hele uddannelsen - også under skoleopholdene, hvor du også får bøgerne betalt. Lønnen er bestemt efter HKs overenskomst. 

Vi tilbyder en attraktiv arbejdstid med betalt frokostpause og mulighed for flekstid. Vi har en overordnet arbejdstid i kommunen, som dog kan variere alt efter den enkelte afdeling. 

Elevtiden løber fra 1. september 2024 til 31. august 2026.

Adgangskrav
For at komme i betragtning skal du senest 1. september 2024 have gennemført et adgangsgivende grundforløb, som en EUX Business (kontor), HHX (med 5 ugers grundforløb), HF, STX (med 10 ugers grundforløb) eller HG2 med kvalifikation til offentlig administration. 

Spørgsmål
Du er meget velkommen til at henvende dig til uddannelsesansvarlig Jeanette Lindorff Bager, jeaba@mariagerfjord.dk, tlf.: 97 11 34 31.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 27. februar 2024.


Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, hvor lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.  

Din primære arbejdsplads vil være i xxx, men der må dog forventes en del kørsel i hele kommunen. Det vil derfor være nødvendigt, at du har et gyldigt kørekort.

Der indhentes straffe- og børneattest, og ansættelsen er betinget af, at disse kan godkendes.  

For at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal du have MitID.

Kan du se dig selv hos os?
Så send din ansøgning til Mariagerfjord Kommune via vores hjemmeside.
Vi forventer at holde første samtale 6. og 7. marts 2024 og anden samtale 11. marts 2024.

Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen. 

I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Mariagerfjord Kommune, Nordre Kajgade 1, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979507

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Hobro

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.

Seneste på facebook