BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du få en kunde til at føle sig velkommen og værdsat både via telefonen og på skrift?
Til vores kunde i Hobro søger vi en kundeservice/administrativ medarbejder som kan levere kundeservice af høj kvalitet. Du kommer til at være del af et mindre team med tætte kolleger og at arbejde med en bred vifte af opgaver. Du skal bl.a. håndtere forespørgsler fra kundens samarbejdspartnere og eksterne medarbejdere på telefon og mail. Det er vigtigt, at du trives i et dynamisk miljø og kan holde hovedet koldt, når det går stærkt.
Din rolle og hovedopgaver vil bl.a. bestå af:
- Kundeservice - via telefon og mail
- IT- registrering i vores interne system
- Bearbejde, opfølge og booke ordrer
Det er ikke et krav men vi forestiller os, at du har erfaring med:
- Kundeservice gerne fra detailbranchen
- Administrative opgaver
Du starter med en grundig oplæring, hvor du berører hele processen. Det du ikke har erfaring med, er du villig til at lære - dog forventes det, at du er vant til at arbejde med IT.
Arbejdstiden er som udgangspunkt fra kl. 8-16.
Jobbet ønskes besat hurtigst muligt og ansøgningerne bliver behandlet løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgninger og CV sendt via email vil blive slettet og ikke taget i betragtning
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Medarbejderne ApS, Østergade, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061202