BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at stå i spidsen for et stærkt hold med dygtige medarbejdere? Søger du dialogen og samarbejdet både horisontalt og vertikalt i organisationen? Og har du lyst til at sidde lige der, hvor faglighed, topledelse og politisk ledelse skal bindes sammen? Så synes vi, du skal kigge nærmere på en meget spændende stilling, som netop er blevet ledig.
Vi søger nemlig en leder til sekretariatet for Børn, Uddannelse og Arbejdsmarked.
Sekretariatet består af administrative medarbejdere og konsulenter, som alle på forskellig vis understøtter fagenhederne ’Dagtilbud og Skole’ samt ’Arbejdsmarked, Uddannelse og Familie’.
Vi dækker bredt, og derfor er det helt afgørende for os, at vi har et godt samarbejde på tværs af faggrænser og organisatoriske skel.
Dine overordnede opgaver
Du får det overordnede personalemæssige samt økonomiske ansvar for sekretariatet, som består af én teamleder samt ca. 40 medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssig og faglig baggrund. Din primære opgave består i at fortsætte udviklingen af et professionelt sekretariat, som løser driftsopgaver med stolthed og kvalitet, og som fokuserer på at understøtte politikere samt ledere og medarbejdere på områderne. Du refererer til direktøren for Børn, Uddannelse og Arbejdsmarked.
Din profil:
- Du er en dygtig personaleleder og har erfaring med sekretariatsbetjening i en politisk ledet organisation.
- Du har erfaring med udvalgsbetjening og offentlig ledelse. Det er fordel, hvis du også har relevant videre- og efteruddannelse inden for ledelse.
- Du har et godt overblik og kan skabe struktur.
- Du ser medarbejdernes potentialer og understøtter dem i deres opgaveløsning.
- Du er god til relationer og insisterer på, at vi løser opgaverne bedst i samarbejde.
- Du er empatisk, tillidsvækkende og bidrager til, at vi alle går glade på arbejde.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med højt til loftet og kort vej fra beslutning til handling.
- Faglige udfordringer i en dynamisk organisation med fokus på helhedstænkning og tværgående koordinering.
- En tillidsbaseret arbejdskultur med fokus på psykologisk tryghed, hvor åbenhed og respekt for hinanden vægtes højt.
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Yderligere oplysninger
Du kan læse meget mere om stillingens opgaver, vores forventninger til dine kvalifikationer samt ansættelsesprocessen i job- og personprofilen her.
Du kan se mere om organisationen her.
Ansøgningsfristen er den 12. september 2023.
Første samtalerunde afholder vi den 20. september, og 2. samtalerunde foregår den 27. september. Som led i ansættelsesprocessen bliver der udarbejdet en personprofil, for de kandidater, der er videre til 2. samtale. Testtilbagemeldingen foregår ved fysisk fremmøde den 25. september.
Vi indhenter referencer efter nærmere aftale inden endelig aftale om ansættelse.
Har du yderligere spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Direktør Susanne Nielsen på: 5181 4775 eller Rekrutteringskonsulent Rebecca Abl på: 50919105
Din ansøgning sender du til Mariagerfjord Kommune via nedenstående link, hvor alle ledige stillinger fremgår www.mariagerfjord.dk/Kommunen/Job
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Korsgade 2, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mariagerfjord.career.emply.com/ad/sekretariatsleder-for-born-uddannelse-og-arbejdsmarked-i-mariagerfjord-kommune/uuh73q/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894952