Om os:
Complete Solutions ApS er i rivende udvikling og søger en dygtig og engageret Økonomimedarbejder/Controller til at styrke vores økonomiafdeling. Vi er en ingeniørvirksomhed med fokus på Transport, Infrastruktur og Miljø, hvor vi stræber efter at skabe innovative løsninger indenfor transportinfrastruktur og byggeri hvor den grønne omstilling spiller en stor rolle.
I forbindelse med en øget mængde opgaver, har vi brug for en ny kollega til vores team. Der er tale om en stilling på 10-20 timer med mulighed for at øge timetallet fremadrettet.
Din rolle: Som vores nye Økonomimedarbejder/Controller vil du i samarbejde med vores CFO være nøglespiller i at sikre præcis og rettidig økonomisk rapportering. Her vil du vil bidrage til at sikre nøjagtig bogføring, præcis rapportering og en sund økonomisk styring gennem effektiv planlægning og opfølgning.
Din analytiske tilgang vil være afgørende for at skabe værdi og bidrage til vores vækst og succes. Du vil blive en del af et mindre team og en betroet medarbejder til vores CFO.
Ansvars- og arbejdsområder:
- Deltagelse i udarbejdelse af finansielle rapporter, såsom månedslukning, kvartalsvise og årlige regnskaber.
- Deltagelse i budgetlægning og løbende forecast-opdateringer.
- Daglig bogføring, betalinger og fakturering og debitoropfølgning.
- Indberetning og afstemning af moms.
- Udarbejdelse af løn og forefaldende HR-opgaver.
- Ad-hoc administrative opgaver samt økonomiske analyser.
Din profil:
- Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor økonomi, f.eks. en cand.merc., HD(R), ell. lign.
- Du har minimum 2-3 års erfaring som Økonomimedarbejder/Controller eller i en lignende rolle.
- Du har gerne kendskab til Economic og Salary, men det er ikke et krav.
- Du besidder stærke analytiske evner og har en struktureret arbejdsstil.
- Du har en evne til at kommunikere og samarbejde med andre, hvilket er afgørende for succes i rollen.
- Du trives i forandring og i at udfordre status quo.
Vi tilbyder: Du vil blive en del af en dynamisk og ambitiøs virksomhed, hvor der er plads til både personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder løn modsvarende dine kompetencer, attraktive arbejdsforhold samt muligheden for at være med til at forme virksomhedens fremtidige økonomiske strategier.
Interesseret? Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team og bidrage til vores fortsatte vækst og succes, bedes du sende dit CV og en motiveret ansøgning til: job@com-sol.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores CFO, Kaare Lundorff Hansen, på tlf.: 9339 4480 eller via e-mail: kh@com-sol.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Opstart: Snarest, men vi venter gerne på den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Complete Solutions ApS, Adelgade, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145376