BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vagtplanlægger med en baggrund som social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper til Plejecenter Solgaven i Hobro.
Lidt om os:
Solgaven er et af Mariagerfjords større plejecentre og er beliggende meget naturskønt ved Østerskoven i Hobro. Vi har 57 plejeboliger og 10 afklaringspladser.
Vi har mange fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, der sammen med beboere, pårørende og frivillige er med til at skabe en hverdag, hvor beboerne støttes i at leve et værdigt liv med højest mulig livskvalitet ved at bruge deres egne ressourcer. Vi har køkkenpersonale og rengøringspersonale til at hjælpe i dagvagt.
Ansvar og arbejdsopgaver ved vagtplanlægning for 110 medarbejdere:
• Planlægning med afsæt i rammer fastsat af ledelsen.
• Medvirke til en sundhedsfaglig vagtplanlægning og opgavefordeling ud fra de givne rammer.
• Medvirke til at personalesammensætningen understøtter borgernes behov.
• Sikre korrekt indberetning af arbejdstid, så medarbejderne får udbetalt den rigtige løn.
• Oprettelse, vedligeholdelse og afslutning af vagtplaner.
• Daglig planlægning, f.eks. indkaldelse af afløsere/vikarer.
• Gennemgang og overholdelse af normtid.
• Overblik over afspadsering, seniordage, omsorgsdage og afvikling heraf.
• Svare på henvendelser vedrørende vagtplan, spørgsmål fra medarbejdere (både ved personligt fremmøde, telefonisk og på mail).
• Sommerferieplanlægning, restferie- og helligdagsplanlægning.
• Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere, f.eks. Løn.
• Ad hoc opgaver i forbindelse med vagtplanlægning, f.eks. udlevering af nøgler og velkomstmateriale til nye medarbejdere, koordinering af kursusforløb.
• Modtage syge- og raskmeldinger i ledelsens fravær.
• Er tilgængelig for medarbejdere.
Vi forventer:
• Indgående kendskab til og kan navigere i arbejdstidsregler og overenskomster for området – både ift. centrale og lokale aftaler.
• Har sundhedsfagligt kendskab og kendskab til kerneopgaven.
• Har forståelse for sammenhængen mellem vagtplanlægning og drift.
• Gode kommunikative kompetencer, så vagtplanlægger kan videreformidle og vejlede i forhold til arbejdstidsregler, overenskomster, spørgsmål til planlægningen, optjening af diverse saldi mv.
• Flair for IT og skal kunne arbejde i IT-systemer generelt.
• Er talstærk og har høj datadisciplin.
• Har økonomisk forståelse.
• Kan arbejde struktureret og prioritere deadlines.
• Kan skabe og bevare overblikket, således at der sikres holdbare løsninger i planlægningen.
Personlige kompetencer:
• Kan arbejde i krydspresset mellem leder og medarbejdere/kolleger og være loyal overfor trufne beslutninger og i stand til at begrunde beslutninger
• Serviceminded, positiv og udadvendt.
• Gennemslagskraft, beslutningsdygtig og kan stå fast.
• Kan arbejde værdibaseret med udgangspunkt i kommunens værdier.
• Omstillingsparat.
• God til at samarbejde med ledelsen og medarbejdere – både internt og eksternt i organisationen.
• Situationsfornemmelse og pædagogisk sans.
• Formår at blive opfattet retfærdig.
Vi tilbyder:
Mulighed for faglig udvikling i et tværfagligt og udviklingsorienteret miljø
Stor indflydelse på planlægning af egne opgaver.
Fleksibilitet i planlægning af din arbejdstid og ferie.
Grundig oplæring via kursus og sidemandsoplæring
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer.
Tiltrædelse snarest muligt.
For yderligere oplysninger kan du kontakte plejecenterleder Sabrina Jensen på tlf. 9711 5301.
Søg senest mandag d. 21 august 2023 kl.12:00.
Der vil blive afholdt samtaler 25. august.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Amerikavej 19 - 21B, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mariagerfjord.career.emply.com/ad/plejecenter-solgaven-soger-vagtplanlaegger/go6tbe/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861635