Sales Support til voksende mode- og livsstils E-Commerce virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en e-commerce virksomhed i vækst? Brænder du for at tage salg, ansvar, arbejde proaktivt og optimere processer? Hos Byflou.com søger vi en Sales Supporter, gerne med baggrund i kundeservice, eller backoffice, der kan varetage rollen som Sales Supporter. Du vil spille en central rolle i at styrke vores nationale samt internationale e-handelsforretning og løfte den til nye højder. 

 

Byflou.com servicerer dagligt tusindvis af modeelskende og stilbevidste kunder i Danmark såvel som i hele Europa med skandinavisk kvalitet og design. 

 

Med vores hurtigt voksende kundeportefølje og fokus på kvalitet søger vi en passioneret og dygtig Sales Supporter. Rollen har et stort udviklingspotentiale, og indebærer berøring med mange processer og afdelinger i virksomheden.

 

Vi søger en kollega med stærke kommunikative færdigheder, og et udviklende mindset til at være en del af virksomhedens hjerte og sjæl, som netop er Sales Support. Det er i denne afdeling, vi håndterer salg, kundeservice, optimering af processer vedr. salg og kundeservice, og diverse backoffice opgaver. 

 

Ansvarsområder:

  • Glade kunder. 
  • Du vil være med til at udvikle strategier med fokus på Salg og mersalg, samt optimering af tilbudsgivning
  • Automatisering og optimering af kundeservice.
  • Returprocessen, herunder indsamling af data til fremtidig optimering. 
  • Automatisering og optimering af bestillingsprocesser og kundedialog
  • Reklamationsprocessen, herunder indsamling af data til fremtidig optimering. 
  • Tæt samarbejde med andre afdelinger, herunder ledelsen og lager- og indkøbsteamet

 

Arbejdsopgaver:

  • Er i kontakt med vores forhandlere og kunder, både via mail og chat, men også telefonisk 
  • Backoffice opgaver vedrørende indkøb
  • Salg & tilbudsgivning 
  • Reklamationer
  • Daglige bestillinger af kundeordrer 

 

Kvalifikationer:

  • Du har god erfaring fra en lignende rolle 
  • Du har en positiv tilgang til opgaverne, og er i besiddelse af en god portion humor.
  • Du er motiveret af at give den bedste service 
  • Du behersker dansk og engelsk på højt niveau både mundtligt og skriftligt, da mange henvendelser er på engelsk. Kan du også tysk, er det kun en fordel.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Zendesk (vores support portal)
  • Du har evnen til at holde hovedet koldt i en presset hverdag med mange henvendelser 
  • Du er procesorienteret og fokuseret på konstante forbedringer. 

 

Vi tilbyder: 

  • Din dagligdag foregår primært fra vores hovedkontor i Hobro, hvor du vil få 70 glade og passionerede kolleger. Der er også mulighed for hjemmearbejdsdage.
  • Et udfordrende job, som du selv kan være med til at sætte dit præg på. 
  • Et arbejdsmiljø hvor du vil være omgivet af dygtige og hjælpsomme kolleger, fra både webshoppen og butikkerne i Hobro og Skive. Bronze økologisk frokostordning.
  • Mulighed for pension og sundhedssikring.
  • En del af et fællesskab som har et stærkt sammenhold og brænder for Byflou.com 
  • Opleve på tæt hold de spændende udfordringer, som der kan være i en iværksættervirksomhed. 
  • Stillingen er fuld tid.



Spørgsmål til ansøgning kan rettes til Simon Falentin Olesen på +45 21 40 00 42. 

 

Ansøgning + CV sendes til job@byflou.com.

Ansøgningsfrist mandag d. 29. Januar 2024.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.


Om din kommende arbejdsplads 

Byflou.com er en dansk e-commerce virksomhed i vækst, der sælger livsstil online i Danmark og Europa. Vi tilbyder et bredt udvalg af tøj, accessories, interiør og møbler. Vores mission er at udbrede den gode stil, ved at understøtte nye og klassiske designs, imens vi har fokus på miljøet og kulturen. 

 

Byflou.com er en dynamisk og moderne virksomhed som har eksisteret siden 2009 og har hovedkontor i Hobro samt 2 fysiske butikker i hhv. Hobro og Skive. Vi er i dag omkring 70 dedikerede medarbejdere på kontoret og i butikker. Du bliver en del af en virksomhed som konstant er i udvikling og stræber efter at levere kvalitetsprodukter og exceptionelle kundeoplevelser. Vi har in-house kompetencer og har et stærkt team af specialister. Derfor er du garanteret et inspirerende fællesskab og faglig sparring med de dygtigste kolleger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Byflou.com ApS, Jyllandsvej, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Hobro

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.