BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores disponentkontor består af 3 dygtige planlæggere, 2 skarpe administrative medarbejdere og en transportchef, som dagligt sikrer at vi er godt repræsenteret på vejene. Med nyeste teknologi indenfor kørselsplanlægning, forsøger vi hver dag at disponere økonomisk, med tanke på miljø og med fokus på at minimere tomkørsel.
Vi er en fokuseret operatør indenfor silo- og tanktransport, og vi transporterer indenfor segmenterne; FOOD, FEED, PHARMA & Tekniske produkter.
Hos os går vi meget op i kvalitet, derfor er vi også certificeret efter flere standarder; ISO9001, ISO22000, GMP+, ISO14001, samt SQAS. Vi forsøger hele tiden at dygtiggøre os, optimere og udvikle på vores processer, så vi bliver de bedste til det vi laver. Og det bedste af det hele er at vi har det sjovt imens vi gør det. Så kunne du tænke dig at blive en del af vores team, så se her:
Vi søger lige nu en disponentelev, med lyst til at koordinere og skabe de bedste resultater for vores kunder, vores chauffører og også for os selv. Du bliver en del af et yngre team i Onsild, som tilsammen planlægger omkring 60 biler, i både indland og udland. Dét, lagt sammen med segmenterne hvori vi opererer, stiller store krav til vores materiel, samt til planlægningen af vores godstransporter. Og det er spændende. Vi ønsker at få en elev som vi kan være med til at udvikle på og også udvikle os sammen med.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
- Daglig kontakt med kunder
- Planlægning af tank- og silobiler
- Daglig kontakt med chauffører
- Administrative opgaver i forbindelse med oprettelse af ordrer samt opfølgning
- Dagligt samarbejde med eget værksted og driftsafdeling
Dine kvalifikationer:
- Fordel, hvis du kan begå dig på tysk og/eller engelsk
- Gode IT-kundskaber
- Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag, hvor ikke to dage er ens.
- Du har flair og interesse for at få ’kabalen til at gå op’
- Du har en social og udadvendt personlighed med godt humør
- God til at håndtere mange bolde i luften
- Du kan lide at tage ansvar for eget område og teamets opgaver
Om os:
Vores forretning er designet til at gøre transport enkel, pålidelig og bæredygtig. Vi indgår langvarige samarbejdsrelationer med vores kunder, og special-bygger gerne tank- og silo biler til det enkelte samarbejde. Vores kunder kalder vi for samarbejdspartnere, og flere af dem har vi samarbejdet med i årtier.
Du kan læse mere om os på www.hansjensen.eu
Lyder det som noget for dig?
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV til Nanna Bech nbk@hansjensen.eu hurtigst muligt og senest 26-05-2024. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte transportchef Stinne Møller Hansen på telefon 96 68 26 46.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hans Jensen Transport A/S, Benshøj Industrivej, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035280