Et supermarked i 9500 Hobro blev udsat for butikstyveri søndag den 21. juni ved 20.30-tiden. Tyveriet blev anmeldt til Nordjyllands Politi tirsdag den 23. juni.
En ung mand fra Viborg stjal slik, madvarer og energidrik fra butikken. Politiet blev gjort opmærksom på hændelsen gennem anmeldelsen fra supermarkedet.
Kilde: Nordjyllands Politi