Eftermarkedskoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Eftermarkedskoordinator, service og reservedele & BTB / BTC

Motiveres du af ansvar, involvering og har du erfaring med tilbehør og reservedele? Så er det måske dig, vi søger til vores nyoprettede stilling som eftermarkedskoordinator i Hobro.

Vi kan tilbyde dig et alsidigt og udfordrende job hos en af Danmarks største pilleovnsleverandør. Du bliver en del af teamet i Hobro, som består af 3 yderst kompetente og imødekommende kolleger, som varetager den centrale, administrative del af reservedels- og serviceområdet og ved Ecoteck A/S – på tværs af landet, mærker og opgaver.

Du vil opleve, at Ecoteck A/S er en meget flad organisation, hvor beslutningerne træffes så tæt på den enkelte medarbejder som muligt.

Du skal bl.a. varetage følgende opgaver som eftermarkedskoordinator/ordrebehandler:

  • Produktstyring af pilleovnstilbehør og reservedele, skorstene: Administration af pakker, prissætning og webshop.
  • Sortimentsudvikling i samarbejde med salgsafdeling, importører og leverandører.
  • Koordinering med marketing af salgsfremmende tiltag og markedsføring.
  • Tilbudsgivning til salgsafdeling og forhandlere.
  • Booking af service.
  • Administrator og superbruger af systemer, herunder intern uddannelse og support af afdelinger.
  • Procesoptimering og udvikling: Udarbejdelse af procesbeskrivelser samt Best Pratice og Hands On-implementering hos serviceteknikerne.
  • Analyse af salg/performance på reservedele og tilbehør.
  • Indkøb samt øvrige specialordrer.

Du er fx uddannet i Bilbranchen – måske som importør af tekniske produkter, reservedelsekspedient eller lignende. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere af følgende områder:

  • Produktstyring og tilbudsgivning af udstyr og tilbehør.
  • Backoffice systemadministration på eftermarkedet.
  • Udvikling og implementering af nye systemer og processer.
  • God teknisk forståelse

Dine kompetencer og personlige egenskaber omfatter:

  • Du er løsningsorienteret, udviklende, selvstændig, dreven, initiativrig og samtidig analytisk, detaljeorienteret og ikke mindst struktureret.
  • Du motiveres af ansvar og involvering i dagligdagen samt at se dit arbejde gøre en forskel og skabe resultater
  • Du besidder it-flair, god systemforståelse og er superbruger af MS Office – specielt Excel, eller har forudsætninger og mod på at blive det.

Kontakt Ejer og direktør Benjamin Jensen for Ecoteck A/S på mobil 20904146, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, eller du gerne vil høre mere om Ecoteck A/S som arbejdsplads.

Ansættelsesstart vil være snarest muligt, men vi venter også gerne på den rette kandidat. 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ECOTECK A/S, Kirkegårdsvej, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029263

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Hobro

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.

Seneste på facebook