BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Eftermarkedskoordinator, service og reservedele & BTB / BTC
Motiveres du af ansvar, involvering og har du erfaring med tilbehør og reservedele? Så er det måske dig, vi søger til vores nyoprettede stilling som eftermarkedskoordinator i Hobro.
Vi kan tilbyde dig et alsidigt og udfordrende job hos en af Danmarks største pilleovnsleverandør. Du bliver en del af teamet i Hobro, som består af 3 yderst kompetente og imødekommende kolleger, som varetager den centrale, administrative del af reservedels- og serviceområdet og ved Ecoteck A/S – på tværs af landet, mærker og opgaver.
Du vil opleve, at Ecoteck A/S er en meget flad organisation, hvor beslutningerne træffes så tæt på den enkelte medarbejder som muligt.
Du skal bl.a. varetage følgende opgaver som eftermarkedskoordinator/ordrebehandler:
- Produktstyring af pilleovnstilbehør og reservedele, skorstene: Administration af pakker, prissætning og webshop.
- Sortimentsudvikling i samarbejde med salgsafdeling, importører og leverandører.
- Koordinering med marketing af salgsfremmende tiltag og markedsføring.
- Tilbudsgivning til salgsafdeling og forhandlere.
- Booking af service.
- Administrator og superbruger af systemer, herunder intern uddannelse og support af afdelinger.
- Procesoptimering og udvikling: Udarbejdelse af procesbeskrivelser samt Best Pratice og Hands On-implementering hos serviceteknikerne.
- Analyse af salg/performance på reservedele og tilbehør.
- Indkøb samt øvrige specialordrer.
Du er fx uddannet i Bilbranchen – måske som importør af tekniske produkter, reservedelsekspedient eller lignende. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere af følgende områder:
- Produktstyring og tilbudsgivning af udstyr og tilbehør.
- Backoffice systemadministration på eftermarkedet.
- Udvikling og implementering af nye systemer og processer.
- God teknisk forståelse
Dine kompetencer og personlige egenskaber omfatter:
- Du er løsningsorienteret, udviklende, selvstændig, dreven, initiativrig og samtidig analytisk, detaljeorienteret og ikke mindst struktureret.
- Du motiveres af ansvar og involvering i dagligdagen samt at se dit arbejde gøre en forskel og skabe resultater
- Du besidder it-flair, god systemforståelse og er superbruger af MS Office – specielt Excel, eller har forudsætninger og mod på at blive det.
Kontakt Ejer og direktør Benjamin Jensen for Ecoteck A/S på mobil 20904146, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, eller du gerne vil høre mere om Ecoteck A/S som arbejdsplads.
Ansættelsesstart vil være snarest muligt, men vi venter også gerne på den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ECOTECK A/S, Kirkegårdsvej, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029263