BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at lave god mad, økologi og bæredygtighed, så er du måske vores nye kantinemedarbejder.
Til kantinen i administrationscentret i Korsgade i Hobro, søger vi en kantinemedarbejder til ansættelse pr. 1. maj 2024.
Om jobbet
En typisk dag i kantinen består af klargøring til møder med tilberedning af mødeforplejning, samt tilberedning af frokost til personalet. Der skal som udgangspunkt tilberedes frokost til servering i tidsrummet 11.30-13.00. Der er ca. 35-45 spisende pr. dag.
Vi har siden 2021 været i en proces med omlægning til bæredygtig kantinedrift. I den forbindelse er vores mål at servere gode og sunde måltider med et stort fokus på økologi og en grønnere kantinedrift samt minimering af madspild og affaldssortering.
Kantinemedarbejderen står selv for rengøring af køkkenet inkl. gulvvask samt aftørring af borde i kantinen. Desuden er der egenkontrol, varebestilling og enkelte administrative opgaver.
Om dig
Det er en fordel, hvis
- du er passioneret omkring den bæredygtige dagsorden – du vil få stor mulighed for at bidrage ind i den fortsatte udvikling af dette. Der er i høj grad mulighed for at få indflydelse på kantinetilbuddet, som løbende skal tilpasses vores mål om at blive mere bæredygtige.
- du har en kostfaglig uddannelse, men er du ufaglært og har god erfaring i faget, kan det også være en mulighed.
Vi forventer
At du vil deltage engageret i udviklingen af vores kantineprodukt og i kantineteamet – du indgår i et team med køkkenmedarbejderne i kantinerne på de 4 øvrige rådhuse.
- At du som person er servicemindet, smilende og udadvendt. Mange kolleger runder kantinen i løbet af dagen, og kan de ud over forplejning hente energi i mødet med dig, er du med til at give dem en god dag
- At du er fleksibel og kan håndtere en varieret hverdag
Det forventes, at du er indstillet på lejlighedsvis at afløse samt deltage i personalemøder på de øvrige rådhuse. Herudover mødes vi også i kantineteamet via webmøder.
Stillingen er på 35 timer pr. uge og timerne ligger fordelt mandag til fredag.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, hvor lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Din primære arbejdsplads vil være Hobro Rådhus.
For at være ansat i Mariagerfjord Kommune skal du have MitID.
Hvis du vil vide mere
Kontakt leder af Intern Service Tanja Tovgaard Bæk på telefon 6115 4024, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Kan du se dig selv hos os?
Så send din ansøgning til Mariagerfjord Kommune via vores hjemmeside.
Stillingen ønskes besat pr. 1. maj 2024.
Der er ansøgningsfrist til stillingen mandag d. 18. marts 2024 kl. 09.00.
Vi forventer at holde samtaler torsdag d. 21. marts 2024.
Om Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune er en af Danmarks smukkeste kommuner med en unik og varieret natur ved skov, strand og fjord. Vi ligger centralt mellem Aalborg og Aarhus og er på den måde et bindeled mellem Nordjylland og resten af landet. Vores mål er klart: Vi vil mere, og der er plads til flere. Derfor har vi fokus på at skabe de bedste rammer for vores cirka 42.000 borgere, for vores erhvervsliv og for udviklingen af kommunen.
I Mariagerfjord Kommune ønsker vi, at alle vores 3.400 medarbejdere oplever sig som en vigtig del af fællesskabet. Vi har frihed til at bringe vores kompetencer og ideer i spil, så vi løser kerneopgaven bedst muligt og gør en forskel for vores borgere. Vi har fokus på psykologisk tryghed og viser respekt for hinandens forskelligheder. Alle tager vi et medansvar for fællesskabet og opgaven, og derfor lægger vi også stor vægt på et velfungerende samarbejde i MED-organisationen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Korsgade 2, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009685