LiqTech søger Senior Projektleder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du drevet af at styre tværfaglige projekter som indeholder alt fra tilbuds- og kontrakt arbejde, udvikling, produktion og test til overdragelsesforretninger til kunden – så har du nu mulighed for at blive Senior Projektleder hos en mindre dansk-baseret cleantech virksomhed med salg til hele verden og stort potentiale for vækst. Vores turnaround case: etablere best practice i projektledelse og drive implementeringen. Skabe profitabel vækst gennem øget kundetilfredshed og -loyalitet.

 

Om stillingen 
I alt beskæftiger LiqTech 125 medarbejdere – fordelt på lokationer i Hobro, Risskov og Ballerup. 

Som Senior Projektleder hos LiqTech i Hobro, vil du med reference til vores Director for System Solutions Delivery, få mulighed for at sætte dine alsidige projektlederkompetencer i spil.

Stillingen fordrer et solidt teknisk fundament, stærk kommerciel tæft samt en struktureret og disciplineret tilgang til opgaver og koordinering. Du skal have lyst og evner til at være en del af et team som udover at løse de daglige projektopgaver også engagerer sig i udvikling af organisationen i takt med firmaets vækst. 

I Projektafdelingen eksekveres aktuelle salgsordrer – fra komponenter, over standardløsninger til nye komplekse udviklingsløsninger. Når Salgsafdelingen har lukket salget, overdrages stafetten til dig, og du får nu en helt central opgave – som en del af et stærkt team – da du skal sikre projektledelsen frem til kundeleverancen. I dagligdagen koordinerer du internt med alle husets øvrige teams, herunder Salg, R&D, Engineering, Automation, Indkøb, produktion og service, mens du overfor kunden er LiqTechs referencepunkt. 

Udover at drive egne projekter frem til leverance, støtter du serviceteamet - i samarbejde med Salg og Legal – i de kommercielle forespørgsler der lander her, når vores anlæg er idriftsat.

Opgaverne her handler dels om at sikre at kunderne imødekommes på deres behov, men også om at sikre transparens og profitable løsninger, på hele Aftermarket området. 

Af opgaver kan nævnes: 

  • Hoveddrivkraft ift. etablering og professionalisering af firmaets projektledelses processer og arbejdsgange.
  • Projektledelse af relevante ordrer – fra komponentsalg til store komplekse projektløsninger.
  • Sikre effektiv koordinering in-house mellem involverede parter – fx i forhold til Supply Chain og Operations.
  • Omfattende kundekontakt (primært med internationale kunder).
  • Udarbejdelse af dokumentationsmateriale.
  • Support til Serviceafdelingen i forhold til de kommercielle aspekter af Aftermarket forespørgsler.

Om dig 

Den ideelle kandidat har: 

  • En uddannelse som Maskiningeniør, Produktionsingeniør, Procesingeniør, eller lignende
  • Stærke projektlederkompetencer – og er vant til at drive egne selvstændige projekter, med alt hvad det indebærer.
  • Gode faglige kommunikationsfærdigheder (skriftligt og mundtligt) på både dansk og engelsk.
  • Udtalt kommerciel tæft, med kontraktforståelse og interesse i at sikre forretningsmæssige sunde løsninger.

Vi tilbyder

  • En spændende stilling i et tværfagligt og teknologifokuseret Operations-team, der består af 12 ildsjæle.
  • Chancen for at benytte og styrke dine kompetencer inden for projektledelse, både på nationale og internationale projekter.
  • At du kan blive en del at et team med bred erfaring inden for projektledelse, hvor du selvstændigt leder projekterne, men også vil have rig mulighed for sparring på tværs af afdelinger, fagligheder og lokationer.
  • Gode ansættelsesforhold, herunder en god lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring. Der er også mulighed for at deltage i virksomhedens Frokostordning, der bidrager til en positiv og social atmosfære på arbejdspladsen.
  • En uformel kultur med humor, høje ambitioner og en stærk hold-ånd. Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, hvor vi gerne vil hinanden, og hvor vi - som en selvfølge - giver en hånd, hvis en kollega beder om det.

Ansøg 

Hvis du kan nikke genkendende til flertallet af de efterspurgte kompetencer, og samtidig synes at det kunne være spændende at arbejde med vandbehandling og miljø, vil vi glæde os til at læse dit CV, der giver os indblik i din motivation samt dine erfaringer. 

Du søger stillingen ved at sende et motiveret CV til os via "Søg jobbet online" - Vi modtager udelukkende CV’er gennem vores rekrutteringsportal. 

Vi ønsker at byde vores nye kollega velkommen snarest muligt, så vi indkalder løbende til ansættelsessamtale, og lukker stillingen når den rette kandidat er fundet. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director for System Solutions Delivery, Steffen Laust Pedersen, pr mail slp@liqtech.com eller telefon +45 31 54 29 30. 

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen eller forhold vedrørende ansættelse i LiqTech, er du velkommen til at kontakte HR Partner Cæcilie Jakobsen på recruitment@liqtech.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LIQTECH HOLDING A/S, Benshøj Industrivej, 9500 Hobro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet