BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ydelsessagsbehandling af sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløbsydelse, flekslønstilskud og ledighedsydelse
Er du en dedikeret og erfaren ydelsessagsbehandler eller er du klar til at kickstarte din karriere og samtidig være en del af et team, der tager arbejdsdagen seriøst, men aldrig glemmer at have det sjovt?
Mariagerfjord Kommune mangler en passioneret, ansvarsbevidst og engageret kollega, der kan jonglere med sagsbehandling og samtidig holde humøret højt! Hvis du har flair for at levere service i verdensklasse til vores borgere og samtidig navigere sikkert gennem juridiske udfordringer, så er dette din mulighed for at skabe en meningsfuld forskel.
Om Jobbet
Som ydelsessagsbehandler bliver du en nøglespiller i udbetalingen af sygedagpenge, jobafklaring, ressourceforløbsydelse, flekslønstilskud og ledighedsydelse. Du vil indgå i en engageret afdeling med dedikerede fagfolk, der elsker at levere top-notch service til vores borgere. Vores team består af 19 skønne mennesker og en leder, der værdsætter samarbejde, godt humør og kollegial støtte. Vi lægger vægt på tværfagligt samarbejde og en positiv arbejdskultur, hvor du vil have rig mulighed for borgerkontakt. Vi tilbyder ikke kun et job, men en mulighed for at være en del af noget større og gøre en positiv forskel.
Vi tilbyder:
- Gode faglige og opgavemæssige rammer, samt dygtige og fagligt kompetente kollegaer
- Grundig introduktion og oplæring til dine opgaver, samt generel onboarding til din nye arbejdsplads
- Et udviklingsorienteret miljø med løbende fokus på faglig opkvalificering
- Nærværende ledelse med fokus på kerneopgaven og en tydelig retning, så vi når målene på området - kvartalsvise 1-1 samtaler, medarbejderinddragelse samt høj grad af tillid og informationsniveau.
Faglige kvalifikationer
I udvælgelsen af den rette kandidat lægger vi vægt på følgende faglige kvalifikationer:
- Du har erfaring fra lignende stilling
- Du har en uddannelse inden for offentlig administration, administrationsbachelor, socialrådgiver, socialformidler eller tilsvarende
- Du kan dykke ned i lovstof og skabe en forståelse, samt agerer professionelt i rollen som myndighedsperson
- Du er vant til og har flair for at arbejde i forskellige it-systemer
- Du har gode engelskkundskaber og kan føre samtaler på engelsk
Personlige Egenskaber:
- Imødekommende og professionel i borgerbetjening
- Ansvarlig i forhold til egne opgaver og tværgående samarbejde
- Fleksibel i håndtering af svingende opgavemængde
- Målrettet og bidragende til et positivt arbejdsmiljø
Hvad kan du se frem til som del af fagenheden?
Udvalget for Arbejdsmarked og Uddannelse har godkendt en strategi for, hvordan fagenheden skal arbejde med investering og styring af området de kommende år. Strategien er ambitiøs! Vi skal være dygtigere til at skabe fremtidens kvalificerede arbejdskraft, samt skabe værdi for den enkelte borger og virksomhed. Vi tror på, at der er plads til alle på arbejdsmarkedet.
Strategien udfoldes hos os i en tillidsbasseret organisation, der arbejder med høj grad af inddragelse. Samtidig holder vi altid fokus på kerneopgaven og sikrer en tydelig retning, så vi når målene på området. Læs mere om vores strategi på mariagerfjord.dk.
Det er vigtigt for os, at du brænder for den opgave, vi som kollegaer skal løse for borgerne, samt deler vores ambition og tro på, at alle borgere kan lykkes på arbejdsmarkedet. Afdelingen er i løbende udvikling gennem en inddragende, tillidsbaseret og lærende tilgang.
Kan du se dig selv hos os?
Hvis du deler vores engagement for at betjene borgerne og ønsker at være en del af vores ambitiøse team, så send din ansøgning, CV og relevante bilag til os senest den 14. januar 2024.
Vi forventer, at holde første samtale den 18. januar 2024 og anden samtale den 26. januar 2024.
Kandidater forventes indkaldt til første samtale den 16. januar 2024.
Løn og ansættelsesforhold
Dit primære arbejdssted bliver i Fagenheden Arbejdsmarked, Uddannelse og Familie, Korsgade 2 i Hobro, men det forventes, at du kan deltage i møder og aktiviteter andre steder, både i og uden for Mariagerfjord Kommune. Det er derfor et krav, at du har kørekort.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer, som ønskes besat senest den 1. marts 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Tina Quist på tinj3@mariagerfjord.dk eller telefon 25444082.
Vi glæder os til at byde dig velkommen til Mariagerfjord Kommune!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Mariagerfjord Kommune, Korsgade 2, 9500 Hobro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959874